۶ مدل جدید آرایش ۲۰۱۴
آموزشگاه مراقبت و زیبایی تک چهره
به وبلاگ اموزشگاه و ارایشگاه تک چهره خوش امدید امیدوارم لحظات خوشی رو در این وب بگذرانید با تشکر

6 مدل جدید آرایش 2014

لب های قرمز همیشه در آرایش جای خاصی دارد و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد داشت اما چه تن رنگی از قرمز به شما بیشتر می آید اهمیت ویژه ای دارد.

 

6 مدل جدید آرایش 2014

6 مدل جدید آرایش ۲۰۱۴

این سال پوستهای براق کاربردی نخواهد داشت و بیشتر پوستهای مات و پوستهایی که طبیعی تر به نظر میرسند مد هستند. برای داشتن پوستی صاف و مات ، قبل از استفاده از سفید کننده از نرم کننده استفاده کنید ، استفاده نرم کننده کمک خواهد کرد تا سفید کننده تماما بر روی پوست جذب شود و تمام قسمتهای پوست با رنگ یکسانی دیده شود.از پنکک هم میتوانید استفاده کنید ، پنکک کمک خواهد کرد تا پوستتان مات شود.

 

6 مدل جدید آرایش 2014

6 مدل جدید آرایش ۲۰۱۴

هم برای جذاب دیده شدن و هم برای سوفوستیک دیده شدن بر روی ابروها متمرکز شوید . امسال ابروهای کلفت ، رنگ تیره ، مرتب و پر پشت مد خواهد  بود. برای داشتن چنین ابروهایی از مداد ابرو میتوانید کمک بگیرید.

 

6 مدل جدید آرایش 2014

6 مدل جدید آرایش ۲۰۱۴

در مورد گونه ها هم گونه های برنز شده ( مثل آفتاب سوختگی ) مد امسال خواهد بود. برای چنین آرایشی از رژ لب برنز بر روی استخوانهای گونه استفاده کنید . اگر در پیدا کردن استخوان گونه مشکل دارید در این صورت لبخند بزنید و خاهید دید که استخوان گونه تان بیرون خواهد زد و میتوانید بر روی ان رژ گونه بزنید.

 

6 مدل جدید آرایش 2014

6 مدل جدید آرایش ۲۰۱۴

در آرایش چشم هم براق کننده های نقره ای اطراف چشم  از جمله مدهای ارایش امسال خواهد بود.برای طبیعی دیده شدن آرایش چشم حتما از سایه های چشم روغنی استفاده کنید . براق کننده های نقره ای را اگر با سایه روغنی ترکیب کنید چشمان بسیار جذابی خواهید داشت.

 

6 مدل جدید آرایش 2014

6 مدل جدید آرایش ۲۰۱۴

اگر دوست دارید در آرایش چهره تان چشمانتان نقش اول را داشته باشند در این صورت حتما از ریمل استفاده کنید امسال پلکهای پرپشت و واضح از جمله مد های آرایش خواهد بود. به یاد داشته باشد برای زیباتر دیده شدن پلکهایتان قبل از استفاده از ریمل از فر مژه استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 7 آذر 1393برچسب:, :: 7:8 بعد از ظهر :: نويسنده : خانم زمانی

درباره وبلاگ

به وبسایت تک چهره بسیار خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز و آدرس tak-chehre.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 49715
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1